Regulamente si promotii

1. Vânzătorul – societate sub numele SOLVERSE SOLUTIONS S.R.L. cu sediul la Arad,Strada Dorului nr26,blocB6,etaj1,Ap8,Jud.  Arad,

2. Magazinul – magazinul online solverse disponibil pe adresa www.solverse.ro gestionat de Vânzătorul, care

este o platformă comercială prin care Vânzătorul:

1. pune la dispoziţie funcţionalităţile Magazinului şi furnizează serviciile Utilizatorilor;

2. permite încheierea contractelor de vânzare a produselor la distanţă;

Şi prin care Utilizatori pot vedea gama de Produsele disponibile în Magazinul. Vânzătorul prin intermediul

Magazinului pune la dispoziţie instrumente telematice, tehnologice şi de sistem adecvate pentru a furniza

serviciile de mai sus.

3. Site – ul Magazinului www.solverse.ro

4. Regulamentul – prezentul Regulament, care stabileşte regulile de utilizare a Magazinului, în special

regulile de încheiere a contractelor de vânzare a Produselor disponibile în Magazinul, regulile de executare

acestor contracte şi regulile privind procedura de reclamaţie.

5. Utilizatorul – o persoană fizică, juridică sau o entitate fără personalitate juridică care utilizează

funcţionalităţile Magazinului.

6. Clientul – un Utilizator, care a încheiat un contract de vânzare cu Vânzătorul.

7. Consumatorul – un Utilizator (o persoană fizică) care încheie acte juridice nu legate în mod direct cu

activitatea sa economică sau profesională cu Vânzătorul, în special care includ contractul de vânzare prin

intermediul Magazinului.

8. Contul de Utilizatorul – un panou individual pentru fiecare Utilizator, pus la dispoziţia sa de către

Vânzătorul (după ce Utilizatorul s-a înregistrat şi a încheiat în acelaşi timp un contract de prestări de servicii

aferente Contului de Utilizator), pe care sunt stocate datele furnizate de Utilizatorul în timpul înregistrării

Contului de Utilizator. Contul de Utilizator nu este necesar pentru a utiliza Magazinul şi pentru a vizualiza

gama de produse a Magazinului şi pentru a plasa comenzi.

9. Produsele – bunuri mobile din gama de produse a Magazinului, care pot face obiectul contractului de

vânzare între Utilizatorul şi Vânzătorul.

10. Contractul de vânzare – un contract de vânzare a Produselor încheiat între Utilizatorul şi Vânzătorul

prin intermediul Magazinului conform regulilor stabilite în Regulamentul.

11. GDPR – Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016

privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind

libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE.

12. Newsletter – un serviciu pus la dispoziţie de către Vânzătorul, care constă în a trimite informaţiile

comerciale, în special cu privire la oferta de produse şi serviciile furnizate, sub formă de mesaje (e-mail)

trimise prin poşta electronică la adresă de e-mail furnizată de Utilizatorul.

I. Dispoziţii preliminare.

1. Vânzătorul foloseşte instrumente tehnice şi de organizare adecvate pentru nivel de pericol, precum

instrumente de prevenire a colectării sau modificării datelor cu caracter personal transferate prin

intermediul Internetului de către persoane neautorizate – pentru a garanta securitatea mesajelor şi datelor

transferate în Magazinul. Vânzătorul garantează securitatea transmisiei de date transferate în Magazinul

prin utilizarea protocolului SSL (SecureSocketLayer).

2. Vânzătorul prezintă Produsele pe Site-ul Magazinului din următoarele categorii: îmbrăcăminte de sport

pentru femei, îmbrăcăminte de sport pentru bărbaţi, accesorii de îmbrăcăminte (în special: bandane, şepci,

urechi de iarnă, mănuşi, şosete, fulare), accesorii de bagaje, accesorii de schi, accesorii de călătorie, accesorii

de plajă (în special: şlapi, prosoape, costume de baie, slipuri de baie), lenjerie, portofolii.

3. Vânzătorul comercializează Produsele prin intermediul Magazinului utilizând reţeaua Internet.

4. Până la momentul încheierii contractului de vânzare (prin plasarea comenzii de către Utilizatorul),

Vânzătorul va furniza Utilizatorului informaţii privind caracteristicii principale ale Produselor prin

intermediul Site-ului Magazinului – informaţiile privind Produsele oferite de Vânzătorul, descrierea

detaliată lor cu caracteristicii principale se află sub fiecare Produs vizualizat pe Site-ul Magazinului.

5. Utilizatorul este obligat să utilizează Magazinului în mod care nu-i perturbă funcţionarea, în conformitate

cu Lege şi Regulamentul, bunele moravuri şi în respectarea dreprturilor şi bunurilor altora. Nu este permis

Utilizatorului să furnizeze conţinuturi ilegale.

II. Modalităţi de comunicare

1. Vânzătorul funizează informaţii privind funcţionarea Magazinului precum şi contractele de vânzare la

numărul de telefon de Serviciu Clienţi al Magazinului online 0749341240. Utilizatori pot trimite întrebări Vânzătorului direct prin Site-ul Magazinului. În acest scop Utilizatorul

trebuie să selecteze formularul de contact pe Site-ul Magazinului şi să introducă datele în câmpurile

relevante care vor permite Vânzătorului să răspundă, şi să selecteze câmpurile obligatorii.

3. Vânzătorul poate contacta Utilizatorul prin poşta electronică sau prin telefon (doar în cazul în care

Utilizatorul a furnizat numărul de contact) privind realizarea comenzii plasate şi în cazul în care este

necesar să Utilizatorul furnizeze detalii cu privire la comanda plasată.

4. Vânzătorul pune la dispoziţie funcţionalitatea care constă în a notifica Utilizatorul privind disponibilitatea

anumitului Produs în Magazinul online. În acest scop, în fereastra “Notificare despre disponibilitatea

produsului” Utilizatorul trebuie să:

1. introducă datele necesare în câmpurile specifice ale formularului, adică adresa de e-mail,

2. selecteze check-boxul care confirmă că a citit şi este de acord cu textul Regulamentului,

3. dea click pe butonul „Comandă notificarea”.

III. Suma totală platibilă.

1. Preţurile Produselor afişate pe Site-ul Magazinului sunt exprimate în RON şi includ taxele, precum şi taxa

pe valoarea adăugată (TVA), dar nu includ costuri de livrare a Produselor.

2. Costuri de livrare a Produselor includ printre altele taxe pentru servicii poştale şi depind de modalitate

de plată selectată de Clientul şi de preţul Produselor în comanda plasată.

3. Suma totală platibilă pentru comanda plasată include: Preţul Produselor şi Costurile de livrare a

Produselor.

4. Utilizator este informat despre suma totală platibilă pe Site-ul Magazinului în timpul plasării Comenzii şi,

de asemenea, direct înainte şi în momentul confirmării şi plasării comenzii. Acesta este costul total, care

trebuie plătit de Utilizator cu taxe relevante. Suma totală platibilă este indicată şi în mesajul de confirmare

a comenzii.

5. Suma totală platibilă indicată în modul menţionat în alin. 4 nu se va schimba.

IV. Contul Utilizatorului.

1. Vânzătorul presetază servicii care permit Utilizatorului să-şi creeze Contul de Utilizator pe Site-ul

Magazinului. Prin Contul de Utilizator Vânzătorul pune la dispoziţie Utilizatorului funcţionalităţile

suplimentare ale Magazinului odată Utilizatorul s-a înregistrat şi intrat pe Contul. Crearea şi utilizarea

Contului de Utilizator sunt gratuite.

2. Crearea Contului de Utilizator este voluntară în sensul că Utilizatorul poate vizualiza gama de Produse a

Magazinului online şi plasa comenzi fără a crea Contul de Utilizator.

3. Pentru a crea Contul de Utilizator pe Site-ul Magazinului Utilizatorul trebuie să:

1. dea click pe butonul „Întră” aflat pe bară superioară,

2. dea click pe butonul „Creează contul”, care direcţionează pe site-ul unde se creează contul,

3. introducă datele necesare în câmpurile specifice ale forumlarului de înregistrare, adică prenume,

nume, adresa de e-mail şi selecteze check-boxul care confirmă că a citit şi este de acord cu

Regulamentul Magazinului şi dea click pe butonul „Creează contul” afişat în timpul creării contului.

4. Utilizatorul poate crea Contul de Utilizator într-un alt mod decât cel descris în alin. 4 pe Site-ul

Magazinului achiziţionând Produsele fără înregistrarea şi dând click pe opţiunea ‘Creează contul” afişată cu

rezumatul comenzii plasate după ce check-boxul care confirmă că Utilizatorul a citit şi este de acord cu

Regulamentul Magazinului a fost selectat.

5. Odată Utilizatorul s-a înregistrat, Vânzătorul trimite imediat un mesaj de confirmare a înregistrării

Contului de Utilizator pe adresa de e-mail a Utilizatorului furnizată în timpul înregistrării.

6. Contractul de prestăre de servicii de Contul de Utilizator se încheie cu primirea mesajului de confirmare

de către Utilizatorul. Acest serviciu va fi prestat gratuit pe durată nedeterminată.

7. Vânzătorul are dreptul de a rezilia contractul de prestări de servicii de Contul de Utilizator cu un termen

de preaviz de 14 zile numai din cauze importante în cazul în care Utilizatorul încalcă persistent obligaţiile

definite în Regulamentul, punctul I, alin. 5, în cazul în care Vânzătorul solicită anterior Utilizatorul de a

înceta încălcărilor şi stabileşte un termen suplimentar de 14 zile şi în cazul în care Utilizatorul nu respectă

solicitarea în termenul prestabilit.

8. Vânzătorul poate trimite o declaraţie de reziliere a contractului de prestări de servicii de Contul de

Utilizator la adresa de-email furnizată.

9. Utilizatorul are dpreptul de a rezilia contractul de prestări de servicii de Contul de Utilizator în orice

moment, fără un termen de preaviz, fără a indica motivul şi nu suportând niciun cost, în special prin

trimiterea Vânzătorului prin poşta electronică la adresa solverse@office.ro, solicitării de a şterge Contul

indicând adresa de poşta electronică (adresa de e-mail) înregistrată în Magazinul.

10. Expirarea contractului de prestări de servicii rezultă în blocarea şi ştergerea Contului de Utilizator, dar

asta nu afectează drepturile Utilizatorului dobândite înainte de expirarea contractului.

IVa. Newsletter

1. Prin intermediul serviciului Newsletter, prin poşta electronică, OTCF trimite la adresa de e-mail furnizată

de Utilizatorul informaţii sub formă de mesaje e-mail, denumite în continuare „Newsletter”. Serviciu

Newsletter este prestat gratuit pe durată nedeterminată.

2. Newsletter conţine informaţii privind oferta produselor brandului 4F, colecţii noi, promoţii actuale,

informaţii despre deschiderea Saloanelor noi şi alte mesaje cu privire la brandul 4F şi produsele oferite,

precum şi opinii, materiale de presă, link-uri spre site-uri parteneri 4F.

3. Orice Newsletter conţine:

1. informacţie privind OTCF S.A. cu sediu la Wieliczka, expeditorul Newsletterului;

2. câmpul „Subiect” completat, care specifică conţinutul Newsletterului;

3. informaţii privind modalitatea de dezactivare a serviciului Newsletter sau modificarea adresei de

e-mail a Utilizatorului, la care Newsletter este trimis.

4. Pentru a utiliza serviciul Newsletter, Utilizatorul trebuie să aibă un computer sau un alt dispozitiv

multimedia cu accesul la reţaua Internet şi să aibă un cont activ de poşta electronică (e-mail).

5. Pentru a comanda serviciul Newsletter, Utilizatorul trebuie să efectueze următoarele acţiuni de

înregistrare pe site-ul www.solverse.ro, în câmpul „NEWSLETTER:

1. trebuie să indice adresa de poşta electronică (adresa de e-mail) a Utilizatorului în formularul afişat

pe site-ul;

2. trebuie să exprime consimţământul pentru primirea mesajelor de tip Newsletter şi selecteze checkboxul care confirmă că Utilizatorul a citit şi este de acord cu Regulamentul Magazinului;

3. trebuie să dea click pe butonul „Abonează-te”;

4. trebuie să dea click pe link-ul de confirmare a abonării aflat în mesajul electronic trimis cu subiectul

„Confirmarea abonării la newsletter la site-ul”.

6. Odată Utilizatorul dă click pe link-ul de confirmare a abonării, adresa de poşta electronică a Utilizatorului

(adresa de e-mail) este adăugată pe listă de adrese e-mail. Adresa de poşta electronică a Utilizatorului

(adresa de e-mail) va fi utilizată pentru a trimite Newsletterul Utilizatorului.

7. Furnizarea adresei de poşta electronică în formularul în timpul înregistrării este necesară pentru a utiliza

serviciul Newsletter.

8. Utilizatorul poate modifica adresa de poşta electronică (adresa de e-mail) furnizată anterior la care este

trimis Newsletterul în orice moment, fără a indica motivul şi fără a suporta costuri, renunţând la serviciul

Newsletter şi clicând pe link-ul „Anularea abonării la Newsletter” aflat în partea de jos a fiecărui mesaj

Newsletter. Atunci, Utilizatorul poate din nou comanda serviciul Newsletter prin înregistrarea în modul

descris în detaliu în alin. 6 de mai sus, indicând o nouă adresă de poşta electronică (adresa de e-mail) a

Utilizatorului în formularul aflat pe site-ul www.solverse.ro în câmpul „NEWSLETTER”.

9. Utilizatorul poate renunţa la serviciul Newsletter în orice moment, fără a indica motivul şi fără a suporta

costuri:

1. dând click pe link-ul „Anularea abonării la Newsletter” aflat în partea de jos a fiecărui mesaj

Newsletter,

2. dezactivând acordul „Sunt de acord să primesc corespondenţa comercială sub formă de

NEWSLETTER la adresă de e-mail furnizată conform regulile stabilite în Regulamentul Magazinului

online. Am drept de a retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor în orice moment, fără a

afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia” în

Panou de Utilizator şi dând click pe butonul “Salvează modificările”

3. trimiţând OTCF o declaraţie de voinţa privind renunţare la serviciul Newsletter prin poşta

electronică (adresa de e-mail) suport@4fstore.ro

10. În cadrul serviciului Newsletter Utilizatorul este obligat să nu furnizeze sau transmită conţinuturi cu

caracter ilegal.

V. Modalităţi de plasare a comenzii.

1. Utilizatorul are posibilitate de a achiziţiona Produsele din gama Magazinului prin plasarea comenzii:

1. în mod direct prin intermediul Site-ului Magazinului (creând Contul de Utilizator în mod voluntar

sau fără înregistrare) trecând prin procedura de comandă,

2. trimiţând un mesaj e-mail la adresa: www.solverse.ro şi indicând toate informaţiile necesare

pentru a realiza comanda, adică nume de catalog, mărime şi cantitate a Produselor comandate,

modalitate de plată, modalitateaşi loc de livrare a Produselor şi datele următoare: prenume, nume,

adresa de livrare, adresa de e-mail, număr de telefon.

2. Pentru a plasa comanda direct prin Site-ul Magazinului Utilizatorul:

1. trebuie să completeze comanda utilizând coşul (dând click pe „Adaugă în coş”. Utilizatorul adăugă

Produsele în coş pe bază de preţul şi descrierea şi – dacă Produsele sunt disponibile în mărimi

diferite – selectează mărimea),

2. după ce a trecut la ecranul „Coşul tău” şi a stabilit cantitatea Produselor, trebuie să dea click pe

butonul „Finalizarea comenzii”,

3. după ce a trecut la ecranul „Livrare”, trebuie să completeze câmpurile formularului de comandă cu

datele necesare; apoi, trebuie să selecteze modalitate de livrare şi dea click pe „Treceţi la plată”,

4. după ce a trecut la ecranul „Rezumatul şi plata”, trebuie să selecteze metoda de plată şi checkboxurile necesare şi să dea click pe butonul „Comand şi plătesc” sau pe un alt buton care conţine o

expresie folosită cu sensul următor: „comanda care implică o obligaţie de plată”. Asta înseamnă

plasarea comenzi cu obligaţie de plată.

3. Comenzi vor fi realizate în ordine cronologică de plasare.

4. Plasarea comenzii de către Utilizatorul înseamnă încheierea contractului de vânzare a Produselor

aferente comenzii cu Vânzătorul.

5. Informaţii detaliate privind modalitate de plasare a comenzii sunt disponibile pe Site-ul Magazinului în

meniu “Serviciu Clienţi”: “Plasarea comenzilor”.

VI. Trimiterea confirmării de încheiere a contractului de vânzare a Produselor

1. După plasarea comenzii, Vânzătorul va trimite imediat Utilizatorului un mesaj de confirmare de plasare

a comenzii şi de încheiere a contracttului la adresa de e-mail furnizată de Utilizatorul.

2. Cu primirea mesajului electronic menţionat mai sus se încheie contractul de vânzare a Produselor între

Utilizatorul în calitate de Client şi Vânzătorul.

3. Prin trimiterea mesajului electronic menţionat mai sus cu ataşamentele următoare: prezentul

Regulament, informaţii privind dreptul de retragere din contract şi model de formular de declaraţie de

retragere din contract, prevederile importante ale contractului de vânzare a Produselor vor fi asigurate,

securizate, distribuite şi confirmate.

VII. Plata.

1. Vânzătorul pune la dispoziţie următoarele modalităţi de plată pentru Produsele:

1. la primirea Produselor – în acest caz Utilizatorul este obligat să plătească la primirea coletului suma

totală potrivit comenzii pentru Produse şi Costuri de Livrare lor de curierului, care livrează coletul

2. plata în avans prin sistemul eCard – în acest caz Utilizatorul este obligat să plătească în avans pentru

Produsele achiziţionate înaintea realizării comenzii (aşa numită plata în avans). În acest caz

Utilizatorul trebuie să plătească pe contul bancar al Vânzătorului suma totală potrivit comenzii

pentru Produse şi Costuri de Livrare în termenul de 7 zile de la primirea mesajului electronic de

confirmare a plasării comenzii – altfel, Vânzătorul are dreptul de a considera comanda anulată,

2. Produsele comandate în Magazinul sunt livrate prin courier.

3. Vânzătorul va realiza imediat comanda după ce a trimis pe cale electronică confirmare de primire a

comenzii şi – în cazul selectării plătii în avans – după ce suma totală pentru Produse şi Costuri de Livrare a

fost înregistrată pe contul bancar al Vânzătorului.

4. Timp de realizare a comenzii plasate include perioadă în care Vânzătorul pregăteşte coletul la expediere

completând Produsele comandate.

5. Timp de relalizare a comenzii plasate este de maxim 4 zile lucratoare şi începe cu realizarea comenzii de

către Vânzătorul şi se termină în momentul transmiterii coletului către furnizorul de servicii poştale

menţionat în alin. 2.

6. Timp de realizare nu include timpul de livrare a Produselor, adică timpul de la momentul transmiterii

coletului către furnizorului de servicii poştale până la momentul de livrare a coletului la Clientul.

7. Informaţii detaliate privind livrare a Produselor, precum şi Costuri de Livrare sunt disponibile pe Site-ul

Magazinului în meniu “Serviciul Clienţi”: “Costuri şi timp de livrare”.

8. La fiecare colet cu Produse este adăugat un document contabil sub formă de notă de plată sau factură cu

TVA (factură cu TVA este ataşată doar în cazul în care Utilizatorul a solicitat-o).

VIII. Dreptul de retragere.

Consumatorul care a încheiat contractul la distanţă poate retragere din contract în termenul de 14 zile fără

a indica motivul şi suporta costuri, cu excepţia costurilor stabilite în informaţiile privind dreptul de

retragere din contract – care conţin informaţii privind modalitatea şi termenul de retragere din contract şi

costurile returnării bunurilor în cazul retragerii din contract suportate de Consumatorul – asta fiind anexa

nr.1 la Regulamentul.

IX. Procedura privind soluţionarea recamaţiilor.

1. Vânzătorul este obligat să livreze Clientului Produsele fără defecte.

2. Vânzătorul este responsabil în faţa Clientului pentru defectele Produselor în conformitate cu dispoziţiile

legii, în special cu art. 556 şi următoarele din Codul Civil.

3. O reclamaţie poate fi depusă de Clientul în orice mod care reflectează suficient voinţa lui.

4. Pentru a facilita Clientului depunerea reclamaţiilor, Vânzătorul:

1. recomandă că o reclamaţie conţină în special datele următoare: prenume, nume, adresa de e-mail,

numărul de cont bancar, adresa (strada, nr. clădirii/apartamentului, cod poştal, localitate (poşta)),

nr. de telefon, formă de compensare, nr. comenzii, informaţii despre produsului specific reclamat

şi motivul reclamaţiei,

2. informă Clientul despre posibilitatea de a utiliza un model de procedura de reclamaţie descrisă pe

Site-ul Magazinului în meniu “Serviciu Clienţi”: “Reclamaţie”.

Clientul nu este obligat să utilizeze procedura de reclamaţie descrisă pe site-ul sau să urmărească

recomandările Vânzătorului de mai sus deoarece asta nu afectează eficienţa reclamaţiilor, care au fost

depuse fără a respecta procedura recomandată.

5. Reclamaţii privind serviciile furnizate pe cale electronică de Vânzătorul pot fi depuse în special prin

trimiterea mesajului e-mail la adresa: solverse@office.ro

6. Vânzătorul va soluţiona fiecare reclamaţie şi va comunica imediat modul de soluţionare, în termenul de

maxim 14 zile de la data depunerii reclamaţiei. Utilizatorul va fi informat despre modul de soluţionare a

reclamaţiei în modul indicat în cererea de reclamaţie.

7. În cazul unor eventuale lipsuri de informaţii în reclamaţia depusă, Vânzătorul va contacta Clientlul pentru

a le completa potrvit datelor de contact indicate în această reclamaţie.

X. Cerinţe tehnice necesare pentru utilizarea sistemului teleinformatic folosit de Vânzătorul.

1. Pentru a utiliza Magazinul, precum şi vizualiza gama de Produse a Magazinului, este necesar un dispozitiv

final cu accesul la Internet şi un browser instalat de tip: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google

Chrome sau Apple Safari.

2. Pentru a plasa comenzi este necesar un cont activ de poşta electronică.

XI. Protecţia datelor cu caracter personal

1. Administratorul datelor cu caracter personal (în sensul art. 4 punctul 7 GDPR) ale Utilizatorilor care

utilizează funcţionalităţile Magazinului este Vânzătorul, adică OTCF S.A.

2. Vânzătorul a desemnat Responsabilul cu protecţia datelor (DPO), care poate fi contactat privind protecţia

datelor cu caracter personal şi realizarea drepturilor aferente. În acest scop este posibil contactul pe cale

electronică la adresă iod@otcf.pl, şi prin poşta tradiţională la adresa OTCF S.A., ul. Grottgera 30, 32-020

Wieliczka (cu o notă „Responsabilul cu protecţia datelor (DPO)”),

3. Datele personale ale Utilizatorilor pot fi prelucrate în scopurile următoare şi pe temeieuri juridice de mai

jos:

1. pentru primirea comenzi şi realizarea contractului de vânzare (temeiul juridic al prelucrării

datelor: art. 6, alin.1, litera b GDPR),

2. pentru comunicare curentă privind chestiuni legate de comenzi plasate, precum şi confirmarea

comenzi şi informarea despre statusul ei (temeiul juridic al prelucrării datelor: art. 6, alin. 1, litera

b GDPR),

3. pentru punere la dispoziţie înregistrării şi Contului de Utilizator creat în Magazinul (în cazul în care

Utilizatorul a creat contul acesta) şi asigurarea altor funcţionalităţi prin intermediul Magazinului

definite în Capitolul IV al Regulamentului în cadrul contractului de prestări de servicii pe cale

electronică încheiat cu Utilizatorul (temeiul juridic al prelucrării datelor: art. 6, alin. 1, litera b

GDPR),

4. pentru soluţionarea reclamaţiilor legate de contracte de vânzare încheiate (temeiul juridic al

prelucrării datelor: art. 6, alin. 1, litera b GDPR),

5. soluţionarea reclamaţiilor legate de contract de prestări de servicii pe cale electronică – dacă

Utilizatorul a încheiat contractul acesta cu Vânzătorul conform regululilor definite în prezentul

Regulament (art. 6, alin. 1 litera b GDPR),

6. pentru primirea declaraţiilor de retragere din contract de vânzare încheiat la distanţă, în

conformitate cu prevederile prezentului Regulament şi dispoziţiile Capitolului 4 al legii din

30.05.2014 privind drepturile consumatorilor, ceea ce constituie interesul legitim al Vânzătorului

(temeiul juridic al prelucrării datelor: art. 6 alin.1 litera f GDPR),

7. pentru a formula şi examina acţiuni în despăgubire, pentru protecţia împotriva acţiunilor în

despăgubire şi pentru a realiza soluţionarea reclamaţiilor şi formula acţiune în despăgubire pe cale

extrajudiciară, ceea ce constituie interesul legitim al Vânzătorului (temeiul juridic al prelucrării

datelor: art. 6 alin.1 litera f GDPR),

8. pentru sprijinul în procesul de acordare de credit şi punere la dispoziţie servicii de plată

electronică, ceea ce constituie interesul legitim al Vânzătorului (temeiul juridic al prelucrării

datelor: art. 6 alin.1 litera f GDPR),

9. pentru a controla modul de utilizare a serviciilor prestate în Magazinului de Utilizatori din punctul

de vedere a respectării dispoziţiilor Regulamentului şi dezvoltării funcţionalităţilor Magazinului,

îmbunătăţirii serviciilor prestate prin intermediul Magazinului, ceea ce constituie interesul legitim

al Vânzătorului (temeiul juridic al prelucrării datelor: art. 6 alin.1 litera f GDPR),

10. în scop de marketing direct, precum şi profilare, prin selectarea şi vizualizarea produselor

disponibile în Magazinul având în vedere activităţile şi preferinţele Utilizatorilor concreţi, ceea ce

constituie interesul legitim al Vânzătorului (temeiul juridic al prelucrării datelor: art. 6 alin.1 litera

f GDPR),

11. în scop de analize statistice, ceea ce constituie interesul legitim al Vânzătorului (temeiul juridic al

prelucrării datelor: art. 6 alin.1 litera f GDPR),

12. pentru a realiza cerinţele legale în ceea ce priveşte dispoziţiile fiscale şi contabile, în special definite

în legea din 11.03.2004 privind taxa pe valoarea adăugată (TVA), legea din 15.02.1992 privind

impozitul pe profit şi legea din 29.09.1994 privind contabilitate (temeiul juridic al prelucrării

datelor: art. 6 alin.1 litera c GDPR),

13. pentru stocarea datelor în scopul arhivării şi pentru a putea dovedi că Vânzătorul a îndeplinit

obligaţiile legale în mod corect, ceea ce constituie interesul legitim al Vânzătorului (temeiul juridic

al prelucrării datelor: art. 6 alin.1 litera f GDPR)

14. pentru a trimite corespondenţa comercială pe cale electronică sub formă de Newsletter – dacă o

persoană a exprimat consimţământul separat să primească informaţii comerciale pe cale

electronică,

15. pentru a salva datele sub formă de fişiere cookie, stoca datele din Site-ul şi versiunea mobilă a

Magazinului – dacă o persoană a exprimat consimţământul separat pentru chestiuni descrise mai

sus conform regulilor definite în Politica de cookie-uri în vigoare pe Site-ul Magazinului.

4. Datele cu carcter personal ale Utilizatorilor pot fi distribuite cu următoarele categorii de destinatari:

1. subcontractanţi care garantează suport tehnic Vânzătorului în ceea ce priveşte gestionarea,

menţinerea şi dezvoltarea Magazinului, precum şi: furnizori de servicii hosting, funrizor de

software pentru gestionarea Magazinului, furnizori de suport tehnic pentru software-ul

Magazinului, furnizori de software-ul pentru corespondenţa comercială pe cale electronică,

furnizori care gestionează Serviciu de Clienţi, agenţii de marketing cu care Vânzătorul a încheiat un

contract de încredințare a prelucrării datelor impus de lege;

2. entităţi care sprijin realizarea dispoziţiilor de lege, drepturilor şi obligaţiilor cuprinse în prezentul

Regulament de către Vânzătorul, legate de prestare de servicii prin intermediul Magazinului,

precum şi: cabinete de avocatură şi agenţii de colectare a debitelor, cu care Vânzătorul a încheiat

un contract de încredințare a prelucrării datelor impus de lege;

3. entităţi care trebuie încredințate pentru prelucrarea datelor pentru a garanta realizarea corectă a

serviciilor prin intermediul Magazinului, în conformitate cu cererea unui Utilizator concret –

furnizori de servicii de plată electronică (în cazul selectării acestei opţiuni), furnizori de servicii de

credit (plată în rate), furnizori de servicii de livrare la adresa indicată (servicii de curier, Paczka w

Ruchu, firme de transport) sau companii care gestionează magazinele tradiţionale sub numele de

marca Vânzătrului (în cazul selectării opţiunii de primire a coletului într-un magazin tradiţional

concret). Datele sunt încredințate acestor entităţi în calitate de administratori separaţi sau

Vânzătorul a încheiat cu ei un contract de încredințare a prelucrării datelor impus de lege (în

funcţie de statusul entităţii în faţa de datele cu caracter personal încredințate).

5. Datele cu caracter pesonal pot fi transferate de Vânzătorul în afară Spaţiului Economic European (SEE)

în cadrul utilizării serviciilor furnizate de subcontractanţi (din categoriile de destinatari din punctul 4 mai

sus). În acest caz Vânzătorul garantează instrumentele de protecţie a datelor cu caracter personal impuse

de lege, precum şi (în funcţie de caz): i) transferul datelor subcontractantului localizat într-o ţară ţerţă, care

a obţiunt decizia positivă privind nivel de protecţie potrivit conform cerinţelor art. 45 GDPR, ii) transferul

datelor realizat pe bază unui contract de transfer al datelor încheiat cu subcontractantul bazat pe Clauze

Contractuale Standard aprobate de Comisia Eurpeană iii) transferul datelor ralizat în cadrul regulilor

coprorative obligatorii aplicate de subcontractantul, menţionate în art. 47 GDPR , iiii) Transferul datelor

subcontractantului care partcipă în programul Privacy Shield. Mai multe informaţii privind instrumente de

protecţie utilizate de Vânzătorul în ceea ce priveşte transferul datelor în afară spaţiului SEE pot fi furnizate

de DPO desemnat de Vânzătorul.

6. Cu excepţia cazurilor de mai sus, datele cu caracter personal ale Utilizatorilor pot fi transferate în afară

Spaţiul SEE doar în cazul în care un Utilizator concret plasează o comandă dintr-o ţară localizată în afară

Spaţiul SEE şi aşteaptă livrarea produselor comandate acolo. În acest caz Vânzătorul va transfera datele cu

caracter personal ale Utilizatorului în afară Spaţiul SEE doar în vederea realizării corecte a comenzii plasate

la adresă indicată în comanda, potrivit cerinţei Utilizatorului.

7. Datele cu carecter personal colectate vor fi stocate de Vânzătorul pe durata timpului de realizare a

contractelor de vânzare încheiate şi până când contractele vor fi facturate corect şi pe durata termenului de

prestare de servicii ale Magazinului (Utilizatorilor), pe durata termenului de valabilitate a contractelor de

prestări de servicii şi:

1. până la momentul prescripţii acţiunilor în despăgubire potenţiale care rezultă din contractele de

mai sus,

2. pe toată perioadă necesară pentru formularea acţiunilor în despăgubire concrete din partea

Vânzătorului sau respingerea lor (dacă Utilizatorul a formulat acţiunea în despăgubire în legatură

cu contractele încheiate menţionate mai sus),

3. pe durata realizării obligăţiilor care rezultă din dispoziţiile legii, în special în ceea ce priveşte

regulamente fiscale şi contabile, de exempu obligaţiile legate de stocarea documentelor în

conformitate cu dispoziţiile art. 74 din legea din 29.09.1994 privind contabilitate,

4. pe perioadă necesară pentru prezentarea dovezilor în faţa organelor administraţiei publice şi în

faţa organului de control al prelucrărilor de date cu caracter personal prvind îndeplinirea corectă

a cerinţelor legale;

5. în scopul arhivării, dacă este relativ la corespondenţa şi răspunsurile la întrebări (nu legate direct

de contracte încheiate) – pentru o perioadă maximă de 3 ani de la colectarea datelor;

6. în scop de marketing direct – pe o perioadă de valabilitate a contractului de prestări de servicii pe

cale electronică (Utilizatori) şi pe o perioadă de realizare a contractelor de vânzare sau până la

momentul formulării opoziţii faţă de prelucrarea datelor în acest scop;

7. Până la momentul retragerii consimţământului pentru prelucrarea datelor sau până când datele nu

mai vor fi actuale (faptul trebuie stabilit de Vânzătorul) – dacă prelucrarea este efecutată cu

consimţământul exprimat de o persoană concretă.

8. Vânzătorul garantează fiecărui Utilizator dreptul de a exercita toatele competenţe defitite în domeniul

GDPR, adică dreptul de a accesa la datele cu caracter personal proprii, de a le rectifica, şterge sau limita

prelucrarea, de a le transfera şi dreptul la opoziţie faţă de prelucrarea datelor în conformitate cu GDPR.

9. În cazul prelucrării datelor cu caracter personal de Vânzătorul în vederea realizării unui interes legitim

(menţionat mai sus), Utilizatorul are dreptul la opoziţie faţă de prelucrarea datelor legate de situaţia sa

specială.

10. Datele prelucrate în vederea realizării unui interes legitim al Vânzătorului, adică în scop de marketing

direct, vor fi prelucrate doar până la momentul formulării unei opoziţi faţă de prelucrarea datelor de acest

tip. Utilizatorul are dreptul la opoziţie faţă de prelucrarea datelor sale în scop de marketing direct, inclusiv

pentru profilare, în orice moment.

11. În cazul prelucrării datelor cu caracter personal de Vânzătorul cu consimţământul Utilizatorului, orice

persoană are drept de a retrage consimţământul în orice moment fără a afecta legalitatea prelucrării

efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.

12. Furnizarea datelor cu caracter personal cu privire la:

1. Utilizatori care vor crea un Cont de Utilizator în Magazinul – pentru a se înregistra şi crea Contul de

Utilizator, Utilizatorul trebuie să furnizeze datele indicate în formularul de înregistrare, adică

nume, prenume, reşedinţa, adresa de e-mail. Contul de Utilizator nu poate fi creat fără datele

menţionate mai sus (în consecinţa, nu va fi posibilă încheierea unui contract de prestări de servicii

pe cale electronică), dar Clientul poate utiliza în continuare posibilitate de a plasa comenzi prin

intermediul Magazinului cu opţiunea fără înregistrare;

2. Utilizatori care plasează comenzi prin intermediul Magazinului – pentru a permite Vânzătorului să

relizeze comanda (şi execute contractul de vânzare) Utilizatorul trebuie să furnizeze datele

următoare: nume, prenume, adresa (sau o altă adresă de livrare), adresa de e-mail, numărul de

telefon. Dacă Utilizatorul nu va furniza datele de mai sus, primirea comenzii nu va fi posibilă (şi

contractul de vânzare nu va fi încheiat);

3. Utilizatori care depun o declaraţie de retragere din contract de vânzare – pentru a depune o

declaraţie de voinţa privind retragere din contract încheiat la distanţă – Utilizatorul trebuie să

furnizeze datele următoare: nume, prenume, adresa de e-mail, adresa (strada, nr.

clădirii/apartamentului, cod poştal, localitate (poşta)), nr. de telefon, nr. comenzii, nr. de cont

bancar. Dacă Utilizatorul nu va furniza datele de mai sus, depunerea declaraţiei de voinţa privind

retragere din contract de vânzare nu va fi posibilă şi în cazul în care nr. de cont bancar nu este

furnizat, returnarea baniilor poate să nu fie posibilă,,

4. Utilizatori care depun reclamaţii privind un contract de vânzare încheiat – pentru a depunere o

reclamaţie care poate fi soluţionată de Vânzătorul, Utilizatorul trebuie să furnizeze datele

următoare: nume, prenume, adresa de e-mail, nr. de cont bancar, adresa (strada, nr.

clădirii/apartamentului, cod poştal, localitate (poşta)), nr. de telefon, forma de compensare, nr.

comenzii, informaţii cu privire la produsul reclamat concret şi motivul reclamaţii. Dacă aceste date

nu vor fi furnizate, Vânzătorul nu va putea soluţiona reclamaţia depusă,

5. Utilizatori care depun o reclamaţie privind un contract de prestări de servicii pe cale electronică

încheiat cu Vânzătorul în conformitate cu dispoziţiile prezentului Regulament – pentru a depunere

o reclamaţie care poate fi soluţionată de Vânzătorul, Utilizatorul trebuie să furnizeze adresa de email care a fost furnizată de Utilizator în timpul înregistrării Contului de Utilizator în Magazinul sau

care a fost furnizată în timpul abonării la Newsletter (dacă este cazul). Dacă aceste date nu vor fi

furnizate, Vânzătorul nu va putea soluţiona reclamaţia depusă,

6. În alte cazuri – este voluntară.

13. Vânzătorul nu va prelucra datele Utilizatorilor în mod automat, ceea ce poate rezultă în luarea deciziilor

cu efecte juridice faţa de ei sau în mod asemănător poate afecta efectiv situaţia lor. O prelucrare eventuală

a datelor în mod automat, inclusiv profilare, va fi utilizată doar pentru analize şi previziuni de preferinţe

individuale ale Utilizatorilor care utilizează Magazinul.

14. Fiecare persoană, ale cărui date cu caracter personal sunt prelucrate de Vânzătorul, are dreptul de a

depune o plângere privind prelucrarea datelor sale la organul de control, care este Inspectorul General

pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, şi din momentul întrării în vigoare a legii noi privind

protecţia datelor cu caracter perosnal – Președintele Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.

XII. Moduri extrajudiciare de soluţionare a reclamaţii şi acţiunilor în despăgubire.

1. Consumatorul poate utiliza moduri extrajudiciare de soluţionare a reclamaţii şi acţiunilor în despăgubire.

Regulile privind accesul la aceste procedure sunt disponibile în sediul sau pe site-urile entităţilor

competente la rezolvarea extrajudiciară a litigiilor, precum şi: ombudsmani pentru consumatori sau

Inspectorate Provinciale pentru Inspecţii comerciale (lista lor este dipsonibilă pe site-ul Oficiului

2. Entitate competentă potrivită Vânzătorulului în sensul art. 31 din legea din 23.09.2016 privind rezolvare

extrajudiciară a litigiilor de consum este (potrivit listei disponibile pe site-ul Oficiului Concurenței

 Dispoziţii finale

1. Regulamentul este disponibil gratuit pe Site-ul Magazinului www.solverse.ro şi poate fi vizualizat

Regulamentul este trimis – şi poate fi descărcat, vizualizat şi salvat de Utilizator – la adresa de poşta

electronică furnizată de Utilizator în cazul în care este încheiat cu Vânzătorul un contract de prestări de

servicii pe cale electronică sau de vânzare a Produselor prin intermediul Magazinului.

2. Dispoziţiile Rergulamentului nu au scopul de a limita dau elimina orice drepturi ale Utilizatorilor care

decurg din lege. Vânzătorul respectă toate drepturile Utilizatorilor definite prin lege în vigoare, în special

definite în legea din 23.04.1964 din Codul Civil şi în legea din 30.04.2014 privind drepturile consumatorului.

3. Vânzătorul are dreptul de a modifica Regulamentul din motive importante:

1. modificări de lege

2. motive de organizare, în special:

o modificări în domeniul activităţi desfăşurate de Vânzătorul, adică modificări de profilul ei,

modificări privind gama de Produse, introducerea serviciilor sau facilităţilor noi (precum

şi legate de încheierea şi relizlierea contractelor),

o modificări în domeniul: datelor de contact, numelui sau formei juridice a Vânzătorului,

o modificări în domeniul modilităţilor de plată,

o modificări în domeniul metodelor de livrare a Produselor,

o alte modificări tehnice legate de funcţionarea Magazinului.

4. Fiecare Utilizator va fi informat despre modificarea textului Regulamentului prin afişarea informaţii

privind modificarea Regulamentului pe site-ul Magazinului la adresa: www.solverse.ro

5. Utilizatorul care are un Cont de Utilizator va fi informat despre modificarea Regulamentului printr-o

informaţie trimisă la adresa de poşta electronică. Utilizatorul care utilizează serviciul Newsletter va fi

informat despre modificare Regulamentului printr-o informaţie trimisă la adresa de poşta electronică.

6. Modificările Regulamentului întră în vigoare faţa de un anumit Utilizator după cel puţin 7 zile

calendaristice de la momentul informării privind modificarea Regulamentului în mod corespunzător.

7. În cazul unei modificări a Regulamentului, toate contractele încheiate înainte de întrarea în vigoare a

modificării vor fi realizate în conformitate cu textul Regulamentului din dată încheierii contractului.

8. Regulamentul Magazinului online întră în vigoare în data de 24.12.2014 şi versiunea prezentă a

Regulamentului a fost publicată în data de 09.04.2019