Garantia produselor

Produsele cumpărate prin intermediul acestui site, , au o garanție de la minim 24 luni si pana la maxim 300 luni din momentul achiziției, în funcție de furnizorul fiecărei mărci in parte. Fiecare produs poate fi însoțit de Certificatul de garanție al producătorului, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.

În orice situație, Consumatorul are dreptul să notifice în scris sau apel comerciantului că renunță la achiziție, fară penalități și fără invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la incheierea contractului.

SOLVERSE SOLUTIONS S.R.L. respectă drepturile conferite prin lege consumatorului, acestea nefiind afectate prin garanția oferită. Orice Consumator beneficiază de aceleași drepturi si garanții asociate produselor pe care le comercealizează

în cazul lipsei conformitatii, Consumatorul are dreptul, iar vânzătorul se obligă să îi aducă acestuia produsele la conformitate, fară plată, prin reparare sau înlocuire, in funcție de opțiunea sa, ori sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a prețului ori de rezoluțiunea contractului privind acele produse. Termenul fără plată, se refera la costurile necesare aducerii produselor la conformitate, si nu include costurile manipulare, manopera, materiale utilizate si ambalare.

Atenție,costurile pentru transport nu sunt asigurate de către societatea noastră !

O masură reparatorie va fi considerată ca disproporționată, dacă ea impune Vânzătorului costuri care sunt nerezonabile in comparație cu cealaltă măsură reparatorie, luindu-se în considerare:

valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;

importanța lipsei de conformitate;

dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizat fară un inconvenient semnificativ pentru consumator.

O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi stabilită de comun acord, în scris, între vânzător si consumator si va fi facută în cadrul unei perioade de maxim 14 zile calendaristice, fară nici un inconvenient semnificativ pentru consumator, luindu-se în considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depăși 14 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. In cazul repararii produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.

Consumatorul poate solicita o reducere corespunztoare a prețului sau rezoluțiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:

dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;

dacă vânzatorul nu a luat măsura reparatorie intr-o perioada de timp de maxim 14 zile calendaristice;

dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, fara inconveniente semnificative pentru consumator.

Consumatorul nu este îndreptit să solicite rezoluțiunea contractului, dacă lipsa conformității este minoră.

Garanția este exclusă în cazurile în care lipsa de conformitate rezultă din:

modificări sau intervenții neautorizate asupra Produselor făcute de către Cumpărător sau de către terți;

utilizarea în regim profesional, în alt scop, în alt mod sau în alt mediu decât cel recomandat de producător;

defecțiuni survenite ca urmare a supratensiunilor din rețea, a descărcărilor electrice din atmosfera sau a contaminării cu lichide sau materii striaine;

instalare neconformă cu instrucțiunile productorului, aflate in ambalajul produsului in momentul vânzării sau disponibile pe site-urile producătorului;

arderea lămpilor, a becurilor, a surselor de lumină în general – care sunt accesorii consumabile și pot fi montate ori demontate fără a folosi vreo unealtă;

expunerea produselor, ulterior datei vânzarii, la: incendii, lovituri, inundații, cutremure, și/sau alte incidente ținând de cazurile de forță majoră, așa cum sunt ele definite de legea română;

transport și manipulari defectuoase, suprapunerea peste produse a unor greutăți pe durata transportului, deteriorari și loviri accidentale ori survenite ca urmare a unor accidente.

 La solicitarea unei aduceri a produselor la conformitate, se vor prezenta:

copie dupa factură/ bonul fiscal/certificat de garanție

Acest certificat a fost intocmit cu respectarea prevederilor Legii nr. 449 din 12/11/2003 privind vanzarea produselor si garanțiile asociate acestora si din O.G. nr. 21 din 21/08/ 1992 modificată, adaugată și completată privind protecția consumatorilor.

SOLVERSE SOLUTIONS S.R.L., garantează faptul ca produsele din acest certificat de garanție:

sunt noi si nu pun în pericol viață, sănătatea și securitatea oamenilor și a animalelor;

corespund scopului casnic descris în mod corect, complet si precis în instrucțiunile de utilizare si în publicitatea aferentă (etichetele, instrucțiunile sau marcajele de pe ambalajul individual), precum si  scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelasi tip;

nu au defecte de funcționare;

au parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate aștepta în mod. rezonabil, date fiind natura produsului si declarațiile publice făcute prin publicitate sau prin înscriere pe etichetele insoțitoare;

au instrucțiuni scrise, a caror respectare permit o instalare și o exploatare corectă a produselor.

Vânzatorul este raspunzător față de Consumator pentru orice lipsă a conformității existentă la momentul vânzării produselor. Pana la proba contrară, lipsa de conformitate aparută în termen de 6 luni de la data vânzarii se prezumă ca a existat la momentul livrării acestuia, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibil cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.

Vânzătorul acordă pentru produse o garanție împotriva lipsei conformității pe durata menționată în dreptul fiecărui produs, calculată în luni sau in ani de la data vanzării produsului. Dupa expirarea termenului de garanție, până la expirarea duratei medii de utilizare, daca au fost respectate condițiile de transport, manipulare, depozitare si exploatare, consumatorii pot pretinde repararea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite potrivit scopului pentru care au fost realizate, ca urmare a unor vicii ascunse aparute pe durata medie de utilizare a acestora.

Produsele defecte, in garanție sau post-garanție, se înlocuiesc sau se repară, după caz, în conformitate cu politica de service a Producatorilor si respectand legislația în vigoare. Timpul de nefuncționare prelungește in mod corespunzator termenul de garanție si curge din momentul sesizării vânzătorului sau al unitații service până la aducerea produsului in stare de utilizare normală și al notificării în scris în vederea ridicării produsului sau predării efective a produsului către consumator.